OFERTA

Biuro Rachunkowe Zielona Góra wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów w zakresie usług finansowych mamy przyjemność zaproponować Państwu współpracę w ramach której, oferujemy wiedzę z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego i obsługi finansowo-księgowej.

Gwarantujemy Państwu profesjonalną i rzetelną obsługę popartą wieloletnią praktyką.

Priorytetowym założeniem naszej działalności jest zadowolenie naszych Klientów z realizowanych zadań poprzez dostosowanie usług do ich indywidualnych potrzeb i oczekiwań. Osiągnięcie zamierzonego celu umożliwia nam wykwalifikowana i profesjonalna kadra oraz odpowiednie zaplecze informatyczne.

Posiadamy uprawnienia do prowadzenia księgowości, potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym wydanym przez Ministra Finansów nr 180/95.

Świadczymy usługi zarówno dla firm prowadzących księgowość w formie ksiąg rachunkowych jak i dla podmiotów prowadzących ewidencję w formie książki przychodów i rozchodów oraz karty podatkowej.

W ramach współpracy wykonujemy całość prac związanych z rozliczeniami z ZUS i Urzędem Skarbowym. Sporządzamy także wszelkie sprawozdania i analizy dla potrzeb obsługiwanych podmiotów.

Biuro jest ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. Ze względu na współpracę Biura z Kancelarią prawną, nasi Klienci mogą liczyć na szybką pomoc zakresie obsługi prawnej.

Mamy nadzieję, że nasza oferta spotka się z Państwa zainteresowaniem a ewentualna współpraca przyniesie Państwu wiele satysfakcji i poczucie bezpieczeństwa związanego z odpowiedzialnością za prawidłowość prowadzonej dokumentacji a w przyszłości zaowocuje jeszcze większym sukcesem Państwa firmy.

Zapraszamy do współpracy z naszym Biurem.

Z poważaniem
Helena Krystek-Nyka

Gorąco zachęcamy do kontaktu naszym biurem – Biuro Rachunkowe Zielona Góra, w celu wyjaśnienia szczegółowych warunków współpracy. Z naszej strony gwarantujemy rzetelność, wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalne i przyjazne podejście do każdego Klienta.

Dalsze czynności wykonuje już nasze biuro księgowe (Biuro Rachunkowe Zielona Góra). Są to w zależności od indywidualnych uzgodnień :

  • Sporządzanie comiesięcznych deklaracji ZUS i przesyłanie ich drogą elektroniczną do ZUS.
  • Sporządzanie odpowiednich rejestrów podatkowych i innych uzgodnionych z Klientem (księgi rachunkowe, księga przychodów i rozchodów, rejestr sprzedaży VAT, rejestr zakupów VAT, ewidencja środków trwałych, ewidencja wyposażenia i inne).
  • Sporządzanie i dostarczanie właściwych deklaracji do urzędów skarbowych.
  • Prowadzenie wymaganych dokumentów pracowniczych.
  • Informowanie Zleceniodawcy o wysokości składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy i VAT jakie należy zapłacić za dany miesiąc.
  • Sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych .
  • W przypadku potrzeby jakichkolwiek wyjaśnień reprezentujemy naszych klientów w odpowiednich urzędach.
  • Inne czynności w zależności od indywidualnych uzgodnień z Klientem.